Takmer každá žena má „svoju“ kaderníčku, na ktorú jednoducho nedá dopustiť. Pravidelne sa k nej vracia, aby opäť pocítila akési znovuzrodenie. Nielen, že to pokladá za nutnosť, ale prináša jej to aj relax. Kaderníctvo je pre ňu miestom, kam si chodí oddýchnuť po namáhavom mesiaci. Prečo by podobné miesto nemohol mať aj muž? Prečo by mal byť odkázaný na pokazený a polorozpadnutý strojček u seba doma, ktorý kedysi používal aj jeho otec? Prečo sa nenechávať rozmaznávať a nedopriať si trochu zaslúženého pokoja? Páni, neviete ako na to? Radi vás nasmerujeme.
Ak sa rozhodnete ísť k holičovi, vyberiete si vždy prvého, ktorý vám je aspoň trochu sympatický? Buďte náročný! Stanovte si atribúty, ktoré by miesto malo spĺňať. Pripravili sme pre vás zoznam tých najdôležitejších.
1. Spätná väzba od zákazníkov
Skúste si spomenúť, či ste o danom mieste už niekedy počuli, napríklad od priateľov a rodiny. Aké skúsenosti majú zákazníci? Ak nikoho takého osobne nepoznáte, najspoľahlivejším spôsobom je vyhľadanie recenzií na internete. Práve tie môžu veľmi rýchlo zmeniť váš názor na holičstvo či už v pozitívnom, alebo negatívnom zmysle.
2. Prvý dojem
Vyberáte štýlom „je mi jedno ako to tam vyzerá, hlavne nech ma neporeže“? Potom sa nečudujeme, ak nemáte práve najlepšie skúsenosti s týmto typom služieb. Miesto nemusí pôsobiť honosne či luxusne, dôležité je to, ako sa cítite a ako na vás pôsobí. Na škodu nie je ani kvalitná vlasová kozmetika a farby na vlasy, hoci ani to nemusí byť vždy známkou prvotriedneho holičstva.
3. Na vzhľade záleží
Komu by ste dôverovali viac? Človeku, ktorý sa o seba stará a má upravenú „frizúru“, alebo prácou a životom strhanej osobe, ktorá evidentne túži len po tom, kedy skončí deň? Sám holič či kaderník je reklamou danej prevádzky. ON predáva služby. Malo by byť pre vás samozrejmosťou, že navštívite také holičstvo, kde i sám pán holič/holička vyzerá naozaj reprezentatívne!
4. Vie poradiť?
Možno k nemu idete s tým, že ani sami neviete, o aký účes máte záujem. Boli by ste radi, keby vám poradil a povedal, čo sa vám hodí a čo nie. Aj toto je jedna zo samozrejmostí, ktoré vás však nečakajú úplne všade. Predtým, než sa mu zveríte do rúk, skúste sa ho opýtať pár otázok, aby ste sa utvrdili v tom, že vie, čo robí.
5. Prístup ku zákazníkom
Všimnite si čakáreň. Koľko ľudí je pred vami? Aký dlhý čas im venuje? Snaží sa ich odbiť za čo najkratšiu dobu, alebo sa o nich naozaj stará? Skúste sa zamerať aj na ich výraz. Odchádzajú spokojní alebo vážni, či dokonca nahnevaní? Aj týchto pár detailov vám môže prezradiť veľa.
Nebojte sa vyjadriť svoj názor či postoj a nájsť tak pravé holičstvo presne pre vás!